Ezúton tájékoztatjuk Kecel város lakosságát és vidéki ügyfeleinket, partnereinket, hogy a 478/2020. (XI. 3.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel a Keceli Közös Önkormányzati Hivatalban 2020. november 9-től visszavonásig a személyes ügyfélfogadás szünetel.

Ez idő alatt az ügyek intézésére postai úton küldött levélben, telefonon és elektronikus úton van lehetőség.
Levelezési címünk: 6237 Kecel, Fő tér 1.
Telefonszámunk: 06-78/420-211 / Az ügyintézők mellékei és e-mailes elérhetőségei a www.kecel.hu honlapon, Önkormányzat/Keceli Közös Önkormányzati Hivatal menüpontban találhatók.
Közvetlen link: http://kecel.hu/index.php/polgarmesteri-hivatal

Kivételesen indokolt esetben:
Az ügyintézővel történő előzetes egyeztetést (telefon, e-mail) követően van lehetőség az ügyfél személyes jelenlétét igénylő ügyek (pl. házasságkötési szándék bejelentése, apai elismerő nyilatkozat tétele, stb.) intézésére.
A még át nem vett adós értesítések átvételére a portán van lehetőség.
A jelen intézkedés célja a koronavírus terjedésének megelőzése.

Kérjük és előre is köszönjük megértésüket, együttműködésüket!

KECEL VÁROS ÖNKORMÁNYZATA